ombonat hem

 
 
Hello friends och efterlängtad fredag!
 
 
Idag var jag uppe tidigt för en tid hos sjukgymnasten, gääsp!
Kul att kliva upp före tuppen på sin lediga dag ;-)
 
Jag är ganska seg efter gårdagens jobbpass, vi inventerade på jobbet och var där 12 h!! Har inte riktigt den vanan inne längre så jag orkade inte ens gå hem efter det, gubben fick plocka upp mig på stan. Sen drömde jag om jobbet hela natten, och att mina arbetskollegor hatar mig?! Nått ni vill ha sagt?? :-)
 
 
Lite senare har jag en dejt med mina bästa girls, det är så mysigt när vi får ihop en liten träff alla fyra, vi kämpar på för att bli bättre på det där för det är verkligen kvalitetstid! ♥
 
 
Förövrigt viner väl vindarna lite höstligare idag? Härligt! Bjuder på ett hem i lite höstliga färger dagen till ära, det är ett gammalt reportage från Sköna hem hos en familj i Djursholm, älskar deras stil! Och varma färger gör verkligen ett hem ombonat det får man inte glömma i allt det vita.
 
 
 
Får man inte en varm känsla redan i hallen? :)
 
 
En öppen spis som sprakar, ja tack!
 
 
 
Hall på övervåningen
 
 
Master bedroom
 
 
Barnens lekrum, vit soffa och vit heltäckningsmatta, snyggt men hrmm.. praktiskt? ;-)
 
 
Ett barnrum, enkelt men väldigt fin färgmix tycker jag, gardinerna är superfina.
 
 
Och det här är ett perfekt exempel på hur fint det blir när man låter sin stil vara genomgående i hela sitt hem, en röd tråd i färgval och stil på möbler, allting faller på plats och det spretar inte iväg åt alla håll vilket jag gillar, men det är svårt att få ihop - bästa sättet att få ihop sitt hem är att göra moodboard för alla rum och hålla sig till samma färgskala, och låta färgerna gå igen i inredningen.
 
 
Jag tycker själv att det är väldigt svårt att hålla mig till färger och en viss stil, jag blir lite rastlös och är ombytlig av mig, det kanske är därför mitt hem alltid är "på väg" åt något håll. Eller är det det som är min stil? Jag vet inte.
 
 
Hoppas ni gillar hemmet och känner er inspirerade inför denna höst.
Kärlek till er och ha en fin fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0