lördag och sovrumsinspo

 
Godmorgon lördag!
 
Sitter med mannen vid köksbordet och dricker kaffe, vi tar alltid en långfrukost på helgerna, with or without kids :) Det är så skönt att bara sitta och hänga en stund, ingen är ju särskilt morgonpigg i detta hus.
 
Hur mår ni? Hänger ni gamla rävar kvar här eller har ni surfat vidare till en mer aktiv bloggkvinna?
;)
 
 
Idag står något så kul på schemat som städning och tvätt här hemma, det ser fortfarande lite kaosartat ut efter omflyttningen så vi får köra igång med det.
 
 
Igår hade jag en riktigt skön ledig dag, gjorde lite ärenden, käkade lunch med tjejerna, gick en stund på stan med Kossan och hennes lilla plutt sen mötte jag upp mannen för mat och lite gott att dricka innan vi körde filmmaraton här hemma på kvällen, jag var tvungen att powernapa mellan filmerna för att orka hålla mig vaken, ha ha..
 
 
Lilla Matteo sover gott i mammas famn
 
 
Bustussan fick en liten piggelin så hon var tyst tio sekunder ;)
 
 
Hittade lite inspiration till vår sovrumsdel som ska inredas - bilderna är från Blackballons blogg.
 
 
 
taklampan har vi likadan fast vit, så fin!
 
 
bordslampan från Tine K och bordet från Day skulle gärna få stå på min sida av sängen.
 
 
Så, nu fångar vi dagen (eller städningen...)
Kram
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0