lördag och badrumsinspo

 
Godmorgon darlings,
 
 
Har ni sovit gott?
 
Jag skulle egentligen äta frukost tillsammans med min söta vän men hon har blivit sjuk :/ Så idag kommer det bli att kolla på lillkillen som är med på fotbollens dag. Jag har väl sagt tidigare att det är väldigt mycket fotboll just nu? He he..
 
J är redan där så han hämtar upp mig snart, vi tjejer behöver ju vår skönhetssömn efter en lång arbetsvecka eller hur?! 
 
 
Letade lite inspo i Sköna hems bildarkiv, älskar det och hur det är uppdelat, så ett tips om du behöver lite snabb inspiration och inte vet vart du ska leta. Gå hit.
 
Hittade detta fina badrum, både jag och J delar kärlek till betong i badrum, en liten dröm man skulle vilja uppfylla vid husköp. Det här är ett som skulle falla oss i smaken, mums!
 
 
 
Kromade kranar och marockanskt golv ♥
Bilder här.
 
 
 
Ha en fin dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0