höstliga cravings

 
Godmorgon,
 
I helgen kanske jag hittar tid att börja rensa ut gamla grejer ur sovrummet, det är fortfarande smått kaosartat efter omflyttningen, minst sagt :)
 
 
Hittade dessa nya lampor från Ikea som är en nyhet för hösten, hur snygga?
Kanske klämspotten skulle passa bra ovanför vår säng och våra "alternativa" sängbord jag försöker hitta, dem behöver nämligen sitta på väggen. 
 
 
 
 
 
 
Bilder från Livet hemma.
Väldigt överkomliga priser som vanligt med Ikea, 149/599 resp 699 kr st.
 
Vad tycker ni?
 

Golvlampan är sjukt snygg men tyvärr har jag ingen plats för den, tydligen behöver möbler ha en funktion också?! (Har insett det efter en snabb överblick över hur mycket möbler och lampor jag egentligen har i källarförrådet och errhhmm.. på min pappas lager på jobbet.. Men om någon behöver ett köksbord, tre tvbänkar, sängbord, garderob eller hylla möjligtvis några stolar ja då kan ni väl hojta till)
 

Nu väntar jobbet, vi har fått galet mycket nyheter, och så mycket SNYGGT! Min kommunikatörshjärna går på helspinn, och det här med att trolla fram plats i en liten butik tar ju sin lilla tid :)
Ni som har en hook up på ugglor - i höst är eran höst kan jag säga, oj oj.
 
Kram på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin's Beauty - En blogg om Mode & Skönhet

Va fina de var!

2012-08-23 @ 22:23:00
URL: http://josefinsbeauty.blogg.se
Postat av: mimmie

visst är dem :)

2012-08-26 @ 21:00:32
URL: http://smallroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0