wake up

Hej vänner,

Mår ni bra idag? Tryckande väder idag för en migrän-tjej som mig, för er som har samma problem kan jag rekomendera tigerbalsam för er som knaprat färdigt treo/magnecyl, massera tinnigar och nacke.


Idag har jag haft mina girls över en stund för tjejsnack och har även pussat på min älskade guddotter som fyllde två år igår, grattis mitt hjärta ♥





Lilla Tuva förra sommaren på semester i Västervik.



Nu har jag precis hämtat Melle från skolan och vi tar det piano hemma, han med kameran på min mobil och jag får lite blogg-tid :-)


Den här sköningen står i sovrumsfönstret, jag avskyr klockljud (blir lite psykad) och det fina med denna är att den är LJUDLÖS, så fantastiskt! Fast inte när den ringer kan jag säga, därför kommer jag aldrig ha den som ett alarm, jag är inte en ängel på morgonkvisten, det är Godzilla som vaknar till liv, ha ha..







Hursomhelst hittade jag den på Lagerhaus fyndhörna för en billig peng.

Och jag tror att jag har bestämt mig för en stil i sovrummet, tror alltså, ingenting spikat alltså, anything can happen, fortfarande.. Det blir min sambo varse om när han kommer hem, jag möblerade om i hallen, igen... Tur att jag är så söt ;-)



Kommentarer
Postat av: pernilla Plaza Interiör

Ajaj, jag känner också ett litet tryck i huvudet, men ska försöka bota med kaffe och frisk luft nu.. Tror en dag framför datorn på jobbet kan göra sitt... Kram kram

Postat av: mimmie

verkligen! tidigare hade jag huvudvärk varje dag så det här är rena barnleken ;-) men vädret kan spöka väldigt mkt! hoppas promenaden hjälpte! puss

2012-04-23 @ 22:43:27
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0