teamwork


Godmorgon,

Regn ute idag igen, vart är våren? Vi ser ju tecken överallt nu vill jag bara ha brännhet sol och massvis med energi! Orken till träning står på noll och jag funderar tom på att byta gym för att hitta inspirationen igen.

Detta pågick i mitt kök igår kväll..




Hyllplan skulle upp på väggen (Ja, jag sa ju att hyllplanen började spåra ur här hemma..) och grabbarna hjälptes åt med skruvandet. Nu ska jag bara fixa till det som är på, det blev inge bra igår, ni vet när man inte får till det för någon liten detalj irriterar en men man kommer inte på vilken? Typ så.. Så ni får se färdiga bilder när jag kommit på mitt irritations moment och korrigerat det ;-)

Nu ska jag till sjukgymnasten och vidare till jobbet med ett stopp på stan för att inhandla en vårjacka jag spanade in igår, hoppet om en varm vår har inte helt övergett mig som sagt!

Ha en fin dag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fint golv ni har i köket! Jag har alltid önskat mig ett sådant svart/vit rutigt golv.



Psst! jag tror att energin kommer tillbaka när solen tittar fram. Vänta med att bya gym tills våren är här. Känner du likadant då så kan kanske byta?!



Ha en fin dag!

kram CC

2012-04-14 @ 11:27:10
Postat av: mimmie

Tack så mycket :-) Ja jag gör väl det, ska dit och träna imorgon och hoppas på lite energi!



/M

2012-04-17 @ 21:27:12
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0