påsk och sånt



Godkväll,
Imorgon är det redan skärtorsdag, vad fort tiden går! Det känns ju inte ens som påsk! Och vi kommer vara barnlösa och jag jobbar hela påsken så det blir en diskret påsk i år, dock med mycket godis såklart, he he

Påskpyntat hemma - min man tyckte det var lite höstigt med pärlhönsfjädrar (??) Jaja, han diggar inte brunt så värst men jag älskar dem, för säkerhetsskull ställde jag ett riktigt disco-ris utanför dörren i knallrosa, fjädrar och ägg, mina grannar undrar nog över hur vår smak invändigt ser ut, Hello Kitty tapeter kanske..


Mitt fynd från shoppingrundan - spegel till hallen för 150 pix.
En balja från loppis

Det här står på halvbordet jag har hämtat från pappas jobb där jag har min lilla möbelförvaring, eller en del av den..

Skruvade fast i väggen, nu fattas bara hyllor till. Flaskan är ett loppisfynd för en tjuga, kulorna i skålen från Day (Ja det är julkulor men det gör väl inget ;-) silverägg från Indiska & griffeltavla från Granit.


Imorgon börjar jag tidigt med att storstäda butiken, tjohoo bäst att jag lägger mig så jag orkar upp, jag är en riktig sömngångare numera, vad gör alla morgonpigga människor för att vara så förbannat pigga? Tell me! Vill veta hemligheten!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0