måndag och redan april

Hej söta,

Hoppas ni har haft en fin helg?
Min har vart superlugn. Vi skulle ha åkt på innebandy med lillis hela lördagen men han kände sig krasslig så vi körde en hemmadag, mamma kom förbi och vi avslutade med en middag hos mina föräldrar. Söndagen fejade jag omkring på jobbet och fixade lite inför veckan.

Idag har jag vart ledig och spenderat dagen med gravid bästis, kikat inredning, fyndat loppis och ätit sushi, äntligen! Varken hennes eller min karl äter så vi får passa på när vi ses ;-)




Här är ett av dagens fynd, ett fint bord på små hjul - ska man behålla det i original eller måla det matt-svart?
Hjälp!

Bättre och fler bilder på dagens inköp kommer imorgon, jag behöver dagsljus för bra bilder :-)

Nu ska jag ägna mig åt ett rykande färskt Family Living,

sov sött och ha en fin dag imorgon, jag är ledig och ska påskpynta här hemma!



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

Vilken härlig dag!! Vill se bättre bild imorgon som du skriver ;)

Postat av: mimmie

Haha den kommer, sen vill jag ha råd ;-)

2012-04-02 @ 22:13:15
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0