bättre bild och på språng


Goddagens friends,
Här kommer en bättre bild på bordet jag köpte igår... nå?



Behålla brunt eller måla matt-svart? Ska jag vara tvungen att köpa ny färg och måla i-g-e-n? Ha ha, jag som PRECIS var färdig.. Vad tycker ni?

Jag får visa mina andra fynd sen, har städat och pyntat hela morgonen men eftersom min sjukgymnast-tid precis blev inställd behöver jag sticka hem till mormor & morfar i hallstahammar, ja jag är ju därifrån det visste ni väl? ;-) (vissa har ju fått för sig att jag är Gryta-barn från start men så är alltså inte fallet, jag är en ordinary farmer faktiskt..)

Ringde och skulle kolla hur dem mådde men lilla mormor lät så förtvivlad så jag beger mig över och kollar läget, min älskade morfar är dement sen ett par år tillbaks men bor fortfarande hemma så det är kämpigt för henne, usch, det är inte utan ett hål i hjärtat man både pratar, skriver och tänker på det ♥


Vi hörs sen
Ha en fin dag, krama dem ni tycker om och lägg den där extra stunden på att lyfta luren & ringa era föräldrar/mor/far-föräldrar, det finns inget värre än när det inte längre går att konversera och varje ord och mening som formas blir ett lyckorus. Bitterljuvt.


Kommentarer
Postat av: pernilla plaza Interiör

Vad svårt... supersött med hjulen. Jag vet inte riktigt, jag hade förmodligen målat ändå... Men de var fint sådär med. Kram!!

Postat av: mimmie

Ja ångest! Den luktar rök också, försöker driva ut de med hjälp av Yankee Candle!



Kram

2012-04-04 @ 22:18:26
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0