magi





älskar detta kök, tycker bondkök är absolut finast! stora fönster och kritvitt kakel, mums.

Veckan är igång, poweryogan är gjord och jag hoppade pumpen idag, körde i söndags istället och Jesus vilken träningsvärk jag har, skönt! Ska slänga mig i säng och hoppas att jag kan somna tidigt, jag är inne i en inte-sova-alls-period som betyder att jag känner mig som en levande död, vrider och vänder mig halva nätterna, springer på toaletten och vaknar knappt när klockan ringer.


Hoppas på att jag hinner träffa min bästa tjej denna vecka så jag får lite energi.
Godnatt fina, kul att ni tittar in!



Kommentarer
Postat av: Johanna

FIIIINT kök!! Så fint att ha många stora fönster i ett kök.. Jag håller koll på lägenheter till er! Love you hjärtat, och saknar dig<3...

2011-09-28 @ 21:16:06
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej,

Vilken undebar blogg!! O vilka fantastiska bilder på ditt vackra hem! Vi letar också hus o jag skrattade gott o känner igen mig såå väl i förra inlägget. Ny bloggfavorit!

Stor kram o lycka till med husplanerna

Sanna

2011-09-29 @ 22:12:21
Postat av: Mimmie

Tack snälla vad gulligt :) haha ja men Jesus denna husdjungel, man känner sig så skitzofren! Ja häng gärna kvar o lämna gärna Adress om du bloggar. Kram

2011-09-30 @ 18:37:17
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0