lördagsmys och kalasplaner




Godkväll mina vänner!

Hela dagen har gått och inget sign från min älskade som springer Lidingö idag. Däremot håller jag på att förbereda middagen jag har lovat honom, fläskfile med rödvinssås och potatis i ugn sen har jag köpt lite rosor till honom och hyrt film och köpt godis. Måste hylla mannen som tränat så duktigt hela sommaren, män blir då bara bättre med åren.. ;-)

Idag gick jag på stan och spanade in lite presenter till lillemans sjuårsdag. Sprang på dessa fina betongljusstakar på Lagerhaus, ett tips! 99 kr.


Det som hänt senast här hemma är ännu en fjärilstavla som kommit upp i vardagsrummet, vi får se om den blir utbytt till ett foto av lillen sen..





Jag passade också på att handla lite till hans kalas. Han har bestämt sig för maskerad-party och han ska vara utklädd till pirat. Jag kör på papptallrikar i svart/vitt, svarta servetter, muggar med sailor-tryck och piratballonger. Har hittat lite inspiration på nätet som jag mimmie-fierar.


Nu tar jag ett glas rött och läser nya sköna hem tills gubben kommer hem.

Ha en underbar lördagkväll ♥



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

Älskade den översta bilden.. så himla fint ni har ! Puss

Postat av: Jimmy

Du är bäst min finaste kärlek! <3 Tack för den goda maten, fina blommor och uppvaktningen när jag kom hem helt slut :) Puss

2011-09-26 @ 09:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0