jag älskar dig


galna unge!


nu har han kört slut på mig, jag har aktiverat honom så dagen inte skulle bli så lång till hans mamma hämtade honom. Vi har bakat chokladbollsråttor (dont ask..) pysslat och ritat, spelat fia (oj oj oj någon brås på far sin när det gäller dålig förlorare) och han har även krypt runt på golvet med bilstolen på ryggen och lekt sköldpadda, ha ha..

nu har han åkt till sin mamma och mitt lilla bonusmamma-hjärta värker lite.

han har fått för sig en skön grej på helg mornarna, en lek som går ut på att 1) värma sina isbitefötter mellan mina lår 2) slita av mig täcket för att dumpa det i vardagsrummet 3) köra bomben över mig i sängen dvs ta sats stående ovanför o kasta sig neråt över mig 4) köra in sina små krumma fingrar i min hals o kittla mig till döds.. en otroligt oskön aktivitet vid åttasnåret en söndagmorgon.

det har vi pysslat med idag!

Hoppas ni har en fin söndag, nu är det dags för den tråkiga handlingen vi måste göra varje söndag för att allt ska gå ihop!


Puss

Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

Vad mysigt det låter ändå... ;) Handlingen ja, den har vi med kvar.. Kom just hem, nu ska jag ut i spåret!! mår du bättre med snuvan? pusskram Pernilla

Postat av: mimsan

Ja det är mysigt :) neee snuvan är inge bättre, har varit hemma idag :/ hur mår du? puss

2011-09-05 @ 17:45:21
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0