en dag på sjön




efter en eftermiddag på sjön och i solen är jag helt slut, och jag är inte den enda.. Jag fick stänga av filmen o kasta lilleman i säng klockan nio (hans ögon rullade runt i skallen på honom)

det är så härligt att vara ute med båten, jag är frälst! mer bilder kommer imorgon, tog några superfina på gubbviken där vi la till.




Igår hade Melle övernattning hos farmor så jag och mannen passade på att gå på bio som jag nämnde, Jägarna 2. Tyckte den var bra faktiskt, se den om ni gillar svenska filmer!

Gled ner i badkaret med ett glas vin direkt efter jobbet, jag älskar att bada! Drömmen är ett bubbelbad på terassen i vårt framtida hus (ett mål vi båda jobbar för, hihi.. vi älskar verkligen att bubbla. Låg tre timmar i bubbelbad nere i Västervik, kände mig som en kokt torsk efteråt men jag hade kunnat lega där hela kvällen!)

och på tal om hus mina vänner skulle jag väl kunna nämna att det står en liten husvisning på kartan imorgon, en 30-tals villa med onödig källare och alldeles för stor tomt i ett för oss outforskat område. behöver jag nämna redan nu att jag är såld? jag inreder mitt kök i huvudet redan nu.. Suck, jag är hopplös!

Sov sött fina ni, det gör mig glad att se att ni kikar in titt som tätt!



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

ÅH vad mysigt! Kom förbi sen om du vill? ring mig 0704527655 Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0