detta inspirerar mig idag







Hur härliga var inte dessa bilder?

Färgklickar i min smak, blandat med mycket vitt och svart. Jag hade GÄRNA haft den lilla mysplatsen på min terass (om jag hade haft en terass vill säga) mer bilder hittar ni på denna fina blogg.

Min vecka är i full gång, hoppas ni haft det bra hittills. Jag har kört yoga och pump denna vecka och det innebär vääldigt sena kvällar, man blir lite trött såhär mitt i veckan.
Har haft en inspirerande litet möte ikväll som jag hoppas kommer leda till något väldigt bra..


Ha en underbar kväll!

Puss



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

Vad spännande! Vill höra mer... Hjälp vad trött jag börjar bli, vip kvällen på erikslund var helt galen igår för cubus del... Imorgon är jag ledig och gud vad jag ska ha asovmorgon! Hopppas du mår bra! puss kram

Postat av: mimmie

ja jag missade vip-kvällen, kanske kollar in i helgen, vi får se :) hoppas det går bra med nya jobbet! PUSS!

2011-09-22 @ 21:56:33
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Seventeendoors

Inga problem, tvärtom, och tack för länkningen!

Jättefin blogg, nu ska jag titta runt lite..

Ha det bra,

/Ulrika

2011-09-22 @ 23:04:46
URL: http://www.seventeendoors.blogspot.com/
Postat av: mimmie

tack snälla! :) Gör gärna det! Kram

2011-09-23 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0