the holiday








Hej fina vänner!

Jag är tillbaka efter en superhärlig helg i London tillsammans med kärleken. Åh, jag har allt längtat hem litegrann och njuter av tända ljus och att mysa i soffan igen. Jag ska berätta lite mer om resan imorgon.

Idag har jag varit hemma sjuk, har kollat på min favoritfilm The Holiday och längtat lite till julen, hihi.. Älskar verkligen julen, snön och alla ljus som är i December. Längtar till första julen i vårt framtida hus så hela familjen kan samlas hos oss.

Tills dess får ni njuta av detta hem som går i Julens tema, det är mitt absoluta favorit reportage från Sköna hem. Här skulle jag gärna bo, jag har en skitzofren stil men den här är väldigt mycket jag.




Kommentarer
Postat av: lollo

vi har en väldigt skrämmande lika smak:) kul:)

2011-10-12 @ 12:33:47
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: mimmie

Haha en fantastisk sådan isåfall ;-)

2011-10-12 @ 13:52:03
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0