Svart vitt och Italien

Godkväll fina!

Jag har försökt packa men det går sådär, får fixa färdigt imorgon, växla pengar o sånt. Jag åker till Toscana imorgon eftermiddag, tyvärr utan min älskling denna gång, det blir en tripp med jobbgänget.
Sängen väntar efter en mysig kväll, åt lite mat och drack vin på stan med hjärtat och avslutade den hemma med nyaste Irene Huss, älskar dem filmerna!

Hittade dessa härliga bilder genom stil inredning och design, tänk att hitta ett hus med ett sånt kök, det hade varit kärlek det





Håll tummarna för mig imorgon då, jag avskyr nämligen att flyga och det verkar inte gå över med åldern. Det känns ännu värre när jag inte har med mig mannen som håller mig i handen. Efter en halv flaska vin kanske det känns bättre, vi får se.

Sov gott darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0