Nytt i garderoben












Nu har jag äntligen slagit till på en riktigt schysst väska och lite annat smått o gått fick följa med hem från London.


Väska och iphone fodral Michael Kors, Örhängen Marc Jacobs, Halsband + örhängen Topshop, Byxor rött och vitt linne, kabelstickad tröja, tröja med ren-motiv, stjärnprintad blus + vit blus från Topshop, vinrött linne + grå tshirt (inte på bild) från American apparel.


Jag är fortfarande sjuk så det blir ingen posse-bild på mig, jag är lite dålig på att lägga upp sånt, jag har inte det i mitt DNA. När en kamera åker upp känner jag mig lite obekväm och det där avslappnade leendet förvandlas till en stel onaturlig grimars. Jag har däremot alltid kameran med mig, men jag står aldrig framför den, jag har liksom fått för mig att jag gör mig bättre live så jag håller fast vid den tanken.


Det som fattas i min garderob nu är skor och en jacka, jag har kärat ner mig i en grön från Filippa K, vi får se hur det blir med den saken..

Kram



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Fin shopping!

2011-10-11 @ 17:11:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: mimmie

Tack! :)

2011-10-11 @ 17:35:00
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: pernilla plaza interiör

Mycket fin shopping!! Det gjorde du bra! Krya på dig! KRAM!

Postat av: It's a house

Hej Mimmie och tack för din fina kommentar inne hos mig! Värmde gott i höstmörkret och det är kommentarer som dina som gör bloggandet så fantastiskt, tack!



Härligt med nytt i garderoben, en ny väska står högt upp på min vill ha lista just nu! Åh va härligt det var att se dina Londonbilder, jag fullkolmligen älskar staden, bodde i Brighton ett tag och åkte då in till London mest varje helg men är allt annat än mätt.



Önskar dig en härlig vecka!

2011-10-12 @ 09:19:26
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com
Postat av: mimmie

Tack så mycket Pernilla, jag försöker sova mig frisk :) 13 timmars intervaller här hemma just nu! :) Ser gärna din shopping också!



It's a house: Tack ska du ha :) Det är bra att boosta varandra med lite energi och som du säger det är ju det som gör bloggandet så kul! Håller med, London är fantastiskt! Och det finns så mycket att se och att göra! Jag åkte med min sambo som var där för första gången men det blir garanterat några trippar till :)



Kram & ha det toppen tjejer!

2011-10-12 @ 13:48:50
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0