drömmen om sekelskifte




Hej vänner.
Oktober har varit en galen månad och jag är faktiskt glad att den snart är slut, två resor, massa jobb och födelsedagskalas och andra planeringar har helt sugit ur orken ur mig och jag idag är jag totalt slut. Kom hem i tisdagsnatt från Toscana och sen dess har det gått på löpande band.

Imorgon blir det iallafall en heldag med tjejkompisar, jag hoppas på spa men vi får se. Oktober har inte bara varit en stressig månad utan även en fin månad som vi jag & mitt hjärta avrundar på bästa sätt, med en liten flytt ♥ Inte ett hus riktigt än men en betydligt större lägenhet i ett mysigt område i sekelskiftsstil, jag är så otroligt lycklig!
Nu ska jag mysa med killarna som just klev innanför dörren framför idol.
Kram



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

vaaa men vad kul!! köpt? min månad har med varit sjukt stressig!! pusskram

Postat av: mimmie

hej söta! nej nej hyr tills vidare :) den är magisk, ser framemot ditt besök! :) puss

2011-10-28 @ 23:14:46
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Linn

Men myys! Vad roligt!! Var ligger den? När boar ni in er? Saknar dig! Xx

2011-10-29 @ 09:07:35
Postat av: Anonym

Hej gumman! Oxbacken :) ska bli så mysigt, vi flyttar 1a december. Hoppas jag, lite oklart med vår lägenhet vi har nu! Saknar dig med! Pusss

2011-10-29 @ 10:57:23
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis va kul :) då flyttar vi med! Alla flyttar= många inflyttnings fester ;) ska bli spännande i se er nya lägenhet. Hoppas allt är bra med dig! Pusspuss

2011-10-29 @ 12:01:19
Postat av: mimmie

Tack! Jag vet haha det är så kul :) Ser framemot att se eran med, puss gumman

2011-10-30 @ 18:11:15
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0