packningsplanering



Hej fina

Jag känner mig lite opersonlig nu som sprutar ur mig massa bilder o väldigt lite text, tankar o annat jox. Hoppas ni har överseende för tillfället. Jag har lite mycket just nu med jobbet och inför flytten tillsammans med samboskap o lillkillen här hemma. När det lugnar ner sig kanske jag kan bli lite mer personlig det vore ju trevligt, man vill ju inte knalla in i kaklet lagom till lussebaket liksom.

Jag tänkte ta tag i en del av garderoben nu för att kicka igång flyttpacket, lika bra att få det överstökat så fort som möjligt. Jag kanske glömt att säga det men det blir flytt i början av dec ändå, det var ju tänkt till mitten först men nu kör vi på bara!

Har kollat på bilderna på lägenheten o vill så gärna visa er, men med lite respekt till hon som bor där nu, och för att det är ganska opimpat minst sagt låter jag bli. Tills den är tom bjuder jag på lite andra fina hem istället.


Se vad fint med vitt bord o blandade stolar.. Ska man måla om det svarta? ;-) Time will tell..




Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har samma "STORA problem" ;) Fram och tillbaka...hmm, kanske svart ändå? ja vet inte, haha..flytta in och låt tiden utvisa! KRAM

2011-11-16 @ 16:54:20
URL: http://dagensbestyr.blogg.se/
Postat av: mimmie

haha jag vet, o i värsta fall kan vi ju alltid bygga ett till ;) hihi! Love

2011-11-16 @ 20:56:34
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0