let there be light

Godkväll fina!

Nu har jag väntat med att berätta det för att jag ville outa det på jobbet först men det vi firade i helgen (förutom vår nya mysiga lägenhet) var ett nytt jobb för min del. Den 1:a december lämnar jag TV3 bakom mig och fortsätter som dekoratör/ butikskommunikatör för Lagerhaus. Det känns så jäkla kul!


Självklart kommer jag sakna dem på jobbet och tänka på dem två åren jag varit där, men det är dags för förnyelse och förändring och att göra något som jag verkligen brinner för. Det här känns så bra, jag är otroligt lycklig!

och som av en händelse hittar jag en härlig kandelaber som skulle passa väldigt bra hemma hos oss, från just Lagerhaus :) Några veckor kvar sen drar jag runt i Igor och putsar o fejar runt..



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

happy for you !!!! börjar du i dec? hoppas vi får jobba ihop ngn dag! puss

Postat av: mimmie

Tack!! :) Det hoppas jag verkligen att vi får! PUSS

2011-11-08 @ 20:32:38
URL: http://smallroom.blogg.se/
Postat av: Linn

Grattis igen hjärtat!! Du är så väl förunnad att slippa pendlingen. Du har gjort din beskärda del...:) puss å kärlek

2011-11-08 @ 20:56:02
Postat av: mimmie

tack mitt älskade hjärta <3 det värmer :) kom hem o mys snart jag saknar dig! nu kommer vi ha plats för dig när du kommer o hälsar på, en given plats hemma hos oss! puss

2011-11-09 @ 22:09:55
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0