Jul inspiration



r



Hej fina!

Julen börjar ta plats i butiker och i inredningsmags och jag är inte sen på att haka på.. Längtar efter att tända upp med ljus och ljusslingor, mysa framför en bra film med klappar under granen. Julen hemma hos oss brukar gå i vitt, silver och guld - något jag är sjukt svag för. Det är fint med traditionellt rött också, eller kanske väva in lite lila i år.. Vi får se men VITT i alla nyanser kommer det iallafall att bli.

Det här fina hittade jag på bästa Pernillas sida och kommer från Granit, dit vi alla kommer vallfärdas inför advent! :-)

Ha en fortsatt fin vecka



Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

Gullis!! En julfika då kanske hihi. Har du smakat pepparkakskolorna från Lagerhaus, mums!!

Postat av: mimmie

hihi absolut!!! :) nej men jag kan lova att jag ska göra det, hihihi!

2011-11-02 @ 20:57:03
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0