en gnutta grace





Godkväll på er!

Jag måste lägga upp lite bilder på magiska Swedish Grace från Rörstrand, jag fullkomligt älskar den här serien. Det skulle vara en perfekt frukostserie hemma hos oss ;-) Den finns i en mängd underbara färger, frågan är om man tröttnar eller om det utgår? Vitt är ju en bra bas om man dukar med färgglada underlägg och servetter.

innan jag ger mig in på en till servis behöver jag avsluta min från Mateus, den vita med spetskant. Så fina!! Nu när vi flyttar tänker jag kasta ut allt onödigt porslin och glas! Min bästa kollega och vän Caroline gör precis samma sak och idag slog hon till på ovanstående serie, magisk!

Det finns så mycket att fira idag och jag känner mig så otroligt lycklig just nu! November månad känns för en gångs skull som en nystart..
Kärlek


Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

Att känna den där lyckan är så himla härligt!! PUSSKRAM

Postat av: Caroline

Åh så trevligt att bli omnämnd på din fina blogg :)Är riktigt nöjd med mina nya inköp ;)

2011-11-03 @ 16:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0