Why red?


Jag har gjort det! Hittat den perfekta klänningen i den perfekta nyansen med den perfekta formen, God I love myself! Den är hipphapp superenkel att klä upp, klä ner, man behöver aldrig känna sig tråkig eftersom den är röd (en färg jag dessutom passar perfekt i) man kan äta julmat så det står härliga till eftersom den inte är för tight och den är dessutom i en perfekt längd för alla tillfällen.
Jag vill tacka Nelly för snabb leverans, mig själv för min gudomliga smak och även min kropp som ännu inte HELT har sagt tack & godnatt efter två års stillasittande arbete utan vidare träning, tack tack TACK. Som sagt, kärleken kommer från Whyred och den finns på Nelly.


Dags för idol, Gevalias nya kaffesmaker & ilte choklad. I helgen väntas flytt!
Ha en fantastisk kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0