pynt klapp bak och julbord



Hej sötnosar.

Jag har haft en helt strålande första dag på jobbet - och låt mig säga jag har VÄRLDENS bästa jobb, jopp det har jag faktiskt och julmånad, hur roligt är det inte att pynta? Jag ville varken gå på lunch eller gå hem och jag fick komma en timme tidigare imorgon, tjohooo! ska göra fint inför helgen, har ett litet projekt på gång i butiken. Så alla ni Västeråsare får bege er förbi Lagerhaus i helgen och shoppa loss lite pynt och bakgrejor! Nedan får ni ett smakprov på vad som kommer piffas med, och ja - det blir en Disneyinspirerad jul i år eller hur.. ;-)



Imorgon ska jag på julbord på jobbet och då ska klänningen från Whyred invigas, ska bli så kul att träffa alla (som antagligen undrar vem som är den där duracellkaninen som fladdrar runt bland hyllorna)
Här hemma har jag och Melson stökat i hans rum (jag mest, han lekte med hans grejer han hade glömt att han hade..) plockat upp tre kartonger och piffat så gott det går men nu sover lilla tomtenissen i sin säng. Imorgon blir mina garderober hitkörda så då kanske man har koll på sina kläder, mina ligger fortfarande i kartonger någonstans.


Sambons syster snokade reda på en gammal bild av huset vi bor i, hur fint är det inte? Jag är så fruktansvärt kär, och lycklig. Känslan i sitt hem är så viktigt, att man trivs. Jag blir liksom ett med mitt hem och vårt förra.. vi fann aldrig varandra. NU tar jag tag i linneskåpet. Ha en superskön kväll för er som bara kan slappa och ta det lungt ;-)




Kommentarer
Postat av: Johanna

Skrutti..UNDERBART! Love YOU!

2011-12-08 @ 21:53:29
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Åhhh vad härligt att din första dag blev så bra!! Kram! Jobbar du i helgen? Ha så mysigt på julbordet imrogon, trist att inte kunna följa med!!

Postat av: mimmie

thanks girls :) jag kommer inte att jobba i helgen, men hela nästa vecka om du har vägarna förbi :) Jaaa det hade ju vart skitkul om du hade vart med imorgon! hoppas du får mys! Kram

2011-12-08 @ 23:16:35
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0