ett hjärta klappar



Hej underbara,

Tittar in för att önska er ett riktigt gott nytt fantastiskt år! 2012 får bli kärleken och vännernas år, två saker jag försummat de senaste åren ska bli mitt prio. En bra vän, en bra sambo och en bra bonusmamma med mer tid för er alla, det är mitt nyårslöfte.

Kvällen spenderas i bästa vänners sällskap med god mat och lite skumpa såklart. Ska även få pussa på min guddotter som jag saknat så mycket och som haft en tuff vinter med massa sjukdomar! :/


Min dag startade med en underbar nyhet som fick allt annat i jämförelse att kännas litet, det finaste av allt i livet och jag är upprymd av lycka och ögonen tåras titt som tätt för er, så otroligt värd det bästa, min älskade vän, min partner in crime, min stöttepelare i livet, jag är så så glad ♥ Den här är till dig....


Ha en fantastisk kväll och GOTT NYTT ÅR!!!



Kommentarer
Postat av: Pernilla Plaza Interiör

Vad spännande! Vad nu? ;)

Postat av: Anonym

har mina misstankar! Jag hoppas jag har rätt!

2012-01-01 @ 20:54:33
Postat av: mimmie

jag droppar bomben vid rätt läge girls :) hihihi

2012-01-02 @ 19:12:54
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0