våffeldag idag





Hallå onsdag!


Vilken härligt väder vi har! Perfekt sjuk-väder till mig som är förkyld och ligger hemma. Regnet har smattrat på fönstret hela dagen och jag har legat under täcket och zappat på tv:n. Måste nog beställa hem Gossip girl boxen nu, Serena är bra inspiration till hösten.


Älsklingen kom hem och vi fixade till lite våfflor. Han ska kolla på matchen på tv ikväll så jag får bunkra upp med te, inredningsmags & diverse bloggar.. Inte för att jag klagar! ;-)


Ha en mysig kväll! Kram M



Kommentarer
Postat av: pernilla

GOTT! Nej det är väl bara det bästa tycker jag, att ligga i samma rum och mysa men ändå göra sitt! Jag bloggar nu och Gustav pluggar, haha stackars! Krya på dig!! KRAM

Postat av: mimsan

visst är det härligt :)

2011-08-12 @ 10:50:43
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0