lillens sovrum



När jag slog upp ögonlocken imorse var det någon som kikade på mig vid sängkanten och sa 'jag vaknade inte en enda gång inatt' (Precis, thank the LORD!!! vi fick alla sova en HEL natt igen!!) följt av KAN-VI-GÅ-UPP-NU?! det är skönt ibland att liksom hånskratta lite, vända sig om och säga 'aldrig i hela mitt liv att jag kliver upp, klockan är inte ens sju'.


nu var det dessvärre inte jag utan mest han som kunde hånskratta för jag kunde ändå bara slumra till en liten stund sen var det kört.


varför sova när man är ledig och kan kolla på boomerang? söta unge.. han hade bäddat ner både sig själv och barbapappa med sitt täcke i soffan. jag ägnade mig åt att storstäda och plocka i hans rum och fikade på stan med bästis medan grabbarna gick och kollade på cars 2.






'









taklampan har jag och melle fixat ihop tillsammans. rivit av en gammal lampfärg och sprayat svart. hans rum är minimalt så det är svårt att få ihop, i vårt framtida hus är förhoppningsvis rummet mycket större så jag kan gå bananas, då är det en helt annan stil han ska få.. ombyte förnöjer!

kräftskiva stod på schemat men nu har lillen ont i magen och ber om 'en slapp kväll hemma, snälla snälla' så vi får väl se. hade varit mysigt med lite vänners sällskap, men inte helt fel att hänga med männen heller.

ha en mysig kväll!
Puss



Kommentarer
Postat av: Elle

Vilket underbart rum du fixat till din lille! Älskar emmafåtöljen!



Och så himla söt han är själv! Fin blogg. Ses igen.

2011-09-24 @ 13:24:39
URL: http://www.kviddevitt.blogspot.com
Postat av: mimmie

tack snälla! :) han är så sockertoppssöt verkligen :) absolut, vi ses garanterat igen :) Kram

2011-09-24 @ 18:27:50
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0