tisdag

Hello friends!

Kul att ni är några som kikar in här titt som tätt, lämna gärna ett litet spår så jag vet vilka ni är :)

Passade på att samla ihop tjejtruppen efter jobbet för en powerwalk ikväll, vi får hålla i det där nu - vi ses alldeles för sällan numera. Kikade på True talent på TV3 (Såklart, hihi) och det var ett riktigt bra startfält!

Imorgon är det dags för massage hos min sjukgymnast, har bokat klipptid hos min bästa frisör, bokat ladies night till den 23 september och i helgen ska jag och killen boka hotell i London till Oktober! Kul att ha lite planerat under hösten.

Dags att dra sig mot sängen! Sov sött peeps!
Puss

Kommentarer
Postat av: pernilla plaza interiör

Jag läser varje dag! Kom på att jag inte svarade på sista smset för jag halvsov... men jag kan ses i helgen något, kan du? eller på torsdag kan jag med. Vi ska också till london i oktober=) Jag har aldrig varit där och längtar nu.. puss

Postat av: Anonym

Bra där ;) härligt att du är här!! :) Jag kan både och, är hemma vid 7 på vardagar bara så de beror på när du vill ses, annars kan vi ses på lördag på dagen :) vi åker 6 oktober, nät åker du? Du kommer älska london! Kram

2011-08-24 @ 09:09:34
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0