sensommar



Godmorgon finisar!


Hoppas ni mår fint idag, det är lite regnigt i småstaden där jag bor idag men det kanske spricker upp under dagen. Sitter och kollar på nyhetsmorgon och väntar på att min läkarmottagning ska öppna, jag ska ringa och hoppas på en akuttid, min hals gör fortf ont efter en vecka och den lilla smittspridaren på jobbet hade halsfluss. Hoppas inte jag har det! Men likabra att jag kollar så jag inte smittar dem på kontoret.




Älskar den här bilden på köket, den känns lite murrigare, sensommarmys!! När jag köper något eget sen ska jag absolut lägga in brädgolv, det lyfter verkligen upp ett rum.






Det börjar bli dags att uppdatera höstgarderoben,
är sugen på ett par mysiga uggs med lågt skaft. I beige eller kamelfärgat? Det är alltid mysigt att kliva omkring i när det blir lite kallare! :)


Ha en fin dag vänner,

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0