måndagsmys



Hej pinglor!

Måndag och en ganska regnig sådan.. Vad passar bättre än lite sommarbilder? :) Jag tänkte tipsa om en väldigt god somrig sallad jag tycker ni ska prova.

Blanda vattenmelon, färska jordgubbar & fetaost. Det är SÅ gott och smakar somrigt och fräscht. Jag bjöd min man på lite somrigt plock för någon vecka sen på balkongen och åt salladen tillsammans med lite mozzarella, en god salami och annat gottigt.

Testa vettja, medan jordgubbar fortfarande finns i affärerna. Fick tipset av den här lilla bloggerskan, som alltid bjuder på massa inspiration!

Nu står maten redo, lilleman sussar, jag har tänt ljus överallt o har inväntat att sambon ska komma hem från sin löpvända så blir det måndagsmys! Ha en fin kväll!

Kram

Kommentarer
Postat av: pernilla

MÅSTE TESTA! Synd att jag missade dig imorse! Vilken mysig måndagskväll ni verkar haft! Vi låg utslagna i soffan framför en hemsk film, trust. KRam Kram!

Postat av: mimsan

ja gör det :) ja vi hade mysigt, så mysigt man hinner ha efter alla must-does :) PUSS gumman

2011-08-16 @ 08:11:59
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0