mama-stuff





Hej!

När jag var på semester i Västervik såg jag Wheely Bug i en affär. En lära-gå/åk leksak för småbarn, otroligt cool och visst får man en skön 70-tals känsla av den! Sen jag såg den har jag letat på nätet efter den, hade ingen aning om vad den hette ens. Men i den här webshopen finns den att köpa. Det finns även i nyckelpiga, mus och humla men jag tycker att kossan är absolut coolast! :-)

Jag älskar även racerbilarna i silver, hur sött vore det inte med en liten vilding som for omkring på den? Här hittar du den, hos House of Hedda.


Jag önskar att jag kunde köpa sånna här roliga saker till Melle men han skulle nog tycka jag var en riktig tönt om jag köpte en liten bil till honom, ha ha.. Men ett tips till er som har eller ska ha småbarn!


Nu ska jag ta en dusch och cykla iväg till grillkvällen.

Puss M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0