liten blir stor














Världens finaste unge växer upp, han blir 7 år i Oktober. Fatta! Sju år, det är helt galet! Han har skaffat flickvän, ska sova över hos min mamma själv, vill börja breakdance och har en attityd som jag inte utvecklade förrän i högstadiet, samtidigt som han är fantastisk, mysig och riktigt underhållande. Ena stunden så stor och självständig, andra stunden vill han vara liten igen, krypa upp i famnen och leka med mitt hår.


Om några veckor börjar han första klass, det går så fort så jag hinner knappt med, jag trodde alltid att han skulle vara fyra år med putmage och babyhår.

Det är hur som helst dags att börja planera för det stora KALASET! Någon som har några bra tips på kalasteman, sidor, affärer?! Vi har funderat på maskerad, pjamasparty och sen har det liksom stannat där. Tacksam för alla tips :)

Ha en toppendag finisar!

Kram Mimmie


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej mimsan ! Roligt att äntligen kunna få följa ditt liv igen, du verkar ha det toppen med dina fina prinsar :) Hoppas du lever som en prinsessa! Massa kärlek från Ida Karlström (Borås busan)

2011-08-11 @ 15:23:06
Postat av: Jessica

Partykungen.se är en bra maskeradsida :) hoppas allt är bra med dig! Puss <3

2011-08-11 @ 16:46:04
Postat av: Linn

Roligt att du börjat blogga igen älskling!! Saknar dig!

2011-08-12 @ 09:34:29
Postat av: mimsan

Hej flickor! Kul att ni kikar in hos mig :) Hoppas ni stannar här, hihi! Tack för tipset Jessica, jag ska genast kika in på det! Puss på er!

2011-08-12 @ 10:49:00
URL: http://smallroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0