fredags inspiration




Godmorgon vänner!
Hoppas ni mår bra denna fredag, själv är jag fortfarande sjuk och ligger i soffan framför sjunde himlen, finns det något värre amerikansk idyll-såpa? ha ha


Idag bjuder jag på ett av mina favoritreportage från Family Living, det är från Leila Lindholms hem. Sekelskiftsvilla deluxe. Älskar den här klassiska blandningen, Howardsoffor, gammalt, nytt. Massa fina små handplockade detaljer.
VILL HA!


Ikväll blir det nog mys hemma med min man, mamsen kommer förbi och lämnar grisen här några timmar (Grisen är deras hund, hon är mer en ko-gris än en hund. Ni får se bilder sen så kommer ni förstå..)

Ha en fin fredag!

Kram Mimmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

TACK FÖR DITT INLÄGG! x x x Mimmie
RSS 2.0